6 månader

Nu är vår lilla plutt 6 månader! :) tiden går så sjukt jäkla fort. Nästan så man inte hinner med. Och han har utvecklats så mycket. Han är en riktig busunge också.
Han kan nu: Sitta helt själv ( korta stunder )
Springer runt i gåstolen
Ställer sig i krypställning nångång ibland
Vänder sig från mage till rygg ibland
Vänder sig från rygg till sidan nångång ibland
Älskar sina fötter
Säger mamma och pappa
Försöker resa sig upp mot saker ( i soffan lyckas han eller mot en när man ligger på golvet )
Äter gröt varje morgon
Börjat få in lite rutiner
Fått förkylningsastma och öroninflamation
Sitter i sittvagn.
älskar att gå när man håller han i händerna
Och jag älskar mitt liv som mamma! Elias är det bästa som hänt mig. Min finaste lilla son. Du och din pappa är det finaste jag har ♥
8010 gram och 69,6 cm lång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0