två månader

Idag blir vår lilla prins två månader! :) . Gud vad tiden går fort. Tänk, vid denna tid för två månader sen låg jag och kämpade för att han skulle komma ut. Jag kämpade för att slippa den jäkla sugklockan. Hade knappt nå krafter kvar. Hade legat i ca 9 timmar på förlossningen och nu vid denna tid var det nästan över. Min älskade son skulle födas. Jag var helt borta i huvudet av all smärta. Var okontaktbar, helt inne i min egna lilla värld. 18:41 föddes han, den vackraste pojken i världen. Min son! :) <3

Kommentarer
Postat av: tessan

Jaa, tiden går riktigt fort. Alldeles för fort, våran Oliwer blir fyra månader nästa vecka :O Helt ofattbart! Det gäller att ta vara på tiden ..

2011-10-28 @ 09:31:31
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0