vecka 26

Ja, idag går jag in i vecka 26. Nu börjar man fatta litegrann att det är nära. För 14 veckor går jäkligt fort. Och lillhjärtat kan ju faktisk välja att titta ut tidigare också, men han får vänta några veckor till iaf :) ..  Nu känner jag mig gravid iaf, och det känns.  Men det bästa är när man känner sparkarna, det är så sjukt underbart! .. Det kommer jag sakna sen när jag fött den lilla. Kommer kännas konstigt att inte känna något där inne i magen :) .. Hormonranden har blivet längre också och lite mörkare, men min rand är sne. ser skit skumt ut :p  ..   annars flyter allt på som det ska. Jag tycker det är så himla skönt att veckorna går så snabbt nu för i slutet kommer man väl tycka det går jätte sakta och man bara vill föda :) ..

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: Okok :)

2011-05-15 @ 14:55:02
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0