vecka 25

Igår gick vi in i vecka 25, alltså bara 15 veckor kvar! Tiden går så sjukt snabbt men det är bra så vår prins är här hos oss snart :D  .. Han sparkar på där inne i magen, inte så mycket som jag vill men när han har lust och det är en sån sjukt mäktig känsla att känna sitt barn röra på sig där inne i magen.  Jag älskar det! Älskling har kännt sparkar nu också :) .. Lägger inte ut någon magbild för denna vecka för den ser ut precis som förra veckan, lägger ut om någon vecka istället när det hänt lite mer :) ..  Imorgon börjar föräldragruppen också, det ska bli kul. tyvärr kan inte älskling följa med imorgon för han ska jobba och det är viktigare faktisk eftersom han bara är vikarie så bara ta det jobb man får :) .. Vi får se om det är nå fler i samma ålder där eller om det bara är äldre. En gammal barndomsvän som också är gravid och bor här vid oss ska också gå men inte säkert om vi ska gå i samma grupp än, men hoppas iaf :) .. Hon är bara 4 veckor före mig så det är kul :) .
nu ska jag nog göra lite mat sen ska vi ut på en promenix i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0