Du är aldrig ensam, hjärtat

Du är aldrig ensam, så länge jag andas

Så länge mitt hjärta kan slå

Du är aldrig ensam, glöm aldrig det

Och jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet

Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två

När du inte ser nån utväg, då hittar jag en ändå

Du har givit mig så mycket genom åren som har gått

Är det största man kan få, det har jag fått

Du är aldrig ensam, så länge jag andas

Så länge mitt hjärta kan slå

Du är aldrig ensam, glöm aldrig det

Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet




Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hejsan! allt bra, själv då? :) jag tar 300kr för en fotografering och då får du även bilderna på skiva när jag har redigerat dom. sugen?! :D kramis!

2011-05-18 @ 21:11:39
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: hannah

söta ni är =) nu är de dags för en magbild tycker jag =)

2011-05-19 @ 11:13:16
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0