vecka 18

Idag går jag in i vecka 18. nu springer tiden iväg men det gillar vi! :) vill ju ha vårt älskade barn hos oss snart. Och det närmar sig ultraljudet också, det ska bli så spännande! ..  Igår rörde det sig mycket där inne i magen, inte så starka rörelser men jag känner iaf och det är så himla häftigt. Kände en liten buff också, vet inte om det var en spark eller vad det var. Ganska tidigt för sparkar så det var nog inte det :p .. man blir så glad när man känner bebis så man vet att lillhjärtat lever där inne och mår bra. Hade inte kännt något på ett par dagar så jag var lite orolig men nu känns det bättre :) .. och jag är hungrig hela tiden! och har börjat gått upp flera ggr på natten nu och kissar, sen vaknar jag ju av den förbannade klådan också som aldrig blir bättre. Men äter iaf tavegyl nu. Om det inte blivet bättre tills på måndag ska jag till hälsocentralen igen. Mina blodprov såg bra ut också,  så skönt :) ..

Kommentarer
Postat av: tessan

Jaa, tiden verkligen rinner iväg :) tyckte nyss att man "plusade" och redan i V.24 tjock som ett hus xD

2011-03-18 @ 07:36:30
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

grattis till liten i magen :) har ni vart på rul? :) Fått ett fastställt datum? :) Vet ni könet :)

2011-03-19 @ 16:41:51
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0