underbart väder

Man blir så glad när det är sånt här väder, massa sol! :)  .. Idag har jag och mamma flängt runt lite överallt, ica maxi, barnens hus, dollar osv.  Tack mamma för stjusen! .. På fredag ska jag åka till valbo och hälsa på efter jag vart hos barnmorskan.. Har ju nästan alla närmste i släkten där, mamma och pappa, min bror och hans familj, min morfar och hans tant. Bara vi och farmor och farfar som är stadsbor :p .. Morfar fyller år på fredag så ska hälsa på han och gratta han, sen ska jag hem till bror och umgås med han och hans familj. Hans fru Tessan skulle även plocka ut lite bebiskläder som vi skulle få! jätte snällt :D. Självklart ska jag ju träffa mamma och pappa också när jag är där :) .. och kramas lite med vovvsingarna! :)

Ikväll blir det att bara slappa, kolla på någon film eller så tror jag. får se vad det blir :)

men nu ska jag göra lite mat och umgås med älskling.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0