Nu är det snart dags

Ja, nu är det inte långt kvar tills vi får se vår skatt. Halv 11 har vi tid för UL och jag är så himla nervös och ska jag vara ärlig är jag väldigt rädd också, att det är något fel med lillhjärtat. Jag hoppas så innerligt att allt är som det ska och att h*n mår bra.  Jag återkommer senare under dagen :)
Det ska bli så spännande och häftigt att se vårt barn, det är helt sjukt egentligen! VI ska ha barn tillsammans, jag och Markus. Men jag är världens lyckligaste för det för det finns ingen annan jag skulle vilja ha barn tillsammans med än Markus, han kommer bli världens bästa pappa precis som han är världens bästa sambo & pojkvän ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Mysigt, verkligen skit häftigt att se sitt barn. Och att det verkligen ser ut som ett barn där inne också. Hoppas att ni får fina och synliga bilder. :-)

2011-03-29 @ 09:48:53
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/
Postat av: tessan

Oh, va roligt :) förstår att ni är spända och förväntningsfulla! Det går nog bra ska ni se ..

2011-03-29 @ 11:15:55
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0