fantastiskt



av: erikaa89

(2010-11-15)

jag längtar bara mer och mer, men det är lättare att hantera nu än tidigare.


tänk va mysigt om jag fick reda på att vi väntar barn i december. vilken julklapp till våra nära och kära :) .. jag hoppas så innerligt!


Detta skrev jag på familjelivs hemsida i min blogg där den 15e november 2010. En månad senare blev jag gravid, ungefär 4e december. Min dröm gick i uppfyllelse! .. Jag tycker det är så fantastiskt att jag verkligen var gravid vid jul som jag önskade så mycket :) ..  Världens bästa julklapp ♥

Kommentarer
Postat av: Frida&William

Jag e så glad att du fick det du önskade :) att vara gravid på julafton <3 det var nog meningen!

2011-03-30 @ 18:43:49
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: tessan

:)vi berättade för familjen att vi väntade barn på julafton, hihi.



Sv: okej :) vi har BF den 10 juli.

Jaa, det är jätte svårt med namn, spec när man redan har en pojk! :P



Har ni några förslag?

2011-03-30 @ 20:08:38
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: tessan

Sv: okej :) Melwin gillar jag med, men inte sambon ;/ Oliwer gillar vi båda, vilket är ett plus. Lukas är fint, det har jag tänkt på förr.. Men William har en nära vän som heter Lukas, så känns lite konstigt om man skulle döpa till samma. Lika Kewin, det heter den där Lukas storebror ;) haha! Det är inte lätt ..

2011-03-30 @ 21:44:55
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0