vecka 30

Igår gick jag in i vecka 30, herregud vad tiden går fort! .. Hoppas dem här 10 veckorna som är kvar går lika fort så vi får träffa vår lillprins nångång :) .. Var och shoppade lite saker till honom i torsdags, blev inte så jätte mycket men en del iaf. Har en del kvar att köpa. Men det är ju så roligt att köpa bebis saker! .. Jag tycker det är så mysigt att gå runt på tex barnens hus med älskling och plocka på sig saker till vårt lillhjärta. Att vi båda är med och köper saker är viktigt tycker jag. Allt vi köpt till Elias har nog båda vart med och bestämt tror jag. Till och med kläder :) ..
täcke, kudde och sängkläder till spjälsängen.
Pingu filt till vagnen, Namnskylt till vagnen, Dreggel-lappar, bodys, mössa, dress, tossor, skallror

Kommentarer
Postat av: tessan

Fina saker :)

2011-06-14 @ 09:34:52
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0