längtan

Jag och älskling har börjat pratat väldigt mycket nu om att vi verkligen förstått att vi ska ha barn tillsammans. Det har blivet verklighet för oss nu :) .. Det är svårt att förstå. Efter att vi försökt i ett och ett halvt år med att jag ska bli gravid och att vi äntligen lyckats, Vi är överlyckliga! :) .. Vi längtar så otroligt mycket efter att få träffa våran älskade son, men det är inte lång tid kvar nu. 2 månader och någon vecka :) , det går fortare än vad man tror! ..  Går in i vecka 29 imorgon, kändes som jag nyss var i vecka 17 och vi gick och väntande på att få gå och kolla på ultraljudet :)  .. Nu känner jag mig verkligen gravid också, jag känner hur han sparkar varje dag, hur han rullar runt där inne och har det bra . Nästa vecka ska vi till barnmorskan igen och lyssna på hjärtljudet för andra gången.  Detta är verkligen på riktigt. Jag och Markus ska bli föräldrar, ett barn med vårt kött och blod. Vårat liv kommer förändras för all framtid, till något fantastiskt och underbart. Livet kommer få en ny mening.
Tänk att man kan älska någon så mycket som man inte träffat än, vårt älskade barn! vi älskar dig så otroligt mycket redan. Du är allt för mamma och pappa och vi kommer alltid finnas där för dig och ge dig all vår kärlek.. Du kommer aldrig känna dig ensam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0