bebis skrämmer mig

Vår lilla bebis skrämde mig riktigt ordentligt igår, han rörde sig inte mycket alls i magen. Jag kände små små puffar under dagen och sen på natten var dem lite tydligare så då blev jag lugnare. Och idag har han rört sig som vanligt :) . Men man blir ju så rädd! .. men under hela graviditeten sen han började röra sig där inne så har det aldrig vart riktigt mycket rörelser. Vissa dagar rör han sig mer än andra :) ..  Sen börjar det väl bli trångt för han där inne att röra på sig också.  Jag vill att tiden ska gå undan nu så vi får träffa vår älskade lilla bebis! jag är så nyfiken på hur han ser ut :) ..
mamma och pappa älskar dig mer än något annat Elias ♥  vår lilla prins :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: Jaa, det är så kort tid kvar :) Helt otroligt! Kan knappt fatta det :P

2011-06-14 @ 15:15:17
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0