vecka 37

Idag går vi in i vecka 37, shit alltså! vart har tiden tagit vägen? .. Jag kan föda när som helst nu, ganska läskigt men jag längtar för nu är det riktigt jobbigt att vara gravid. Jag vet att man inte ska gnälla och att man ska ta vara på tiden man är gravid men nu såhär i slutet känns det nästan bara jobbigt.  Man går bara och väntar på att det ska sätta igång, man har ont ungefär överallt och man är på dåligt humör för man har ont och man kan inte sova.  Jag har bestämt att om 2 veckor kan vår lillhjärta titta ut :)  ..  Vi har allt klart inför hans ankomst nu, så nu är vi redo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

Ja tänk om man fick bestämma när dom små skulle komma ut jag tyckte att den 20 passade bra men än ligger bebis i magen och växer... Känns som jag kommer vara gravid i all evighet. Sonen föddes v39+0 och är nu i v39+1 och va säker på att denna skulle komma innan men nej den kommer nog alltid bo i magen känns det som och jag förstår hur du känner jag tror magen ska spricka snart och vattenmelonen det känns som sitter mellan bena den ska vi inte prata om ;D tvärr eller hur man säger bli det bara "värre" för varje dag men sen är det värt allt när bebis väl bestämmer sig för att komma ut :) Lycka till med allt :)

2011-07-30 @ 21:25:04
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0