vecka 33

Idag går jag in i vecka 33, 7 veckor kvar! shit.. 55 dagar kvar alltså. ojoj . vart har denna graviditet tagit vägen? :)  .. Men det är väl nu den sista tiden som kommer gå sakta och man kommer vara skapligt less när det bara är någon dag kvar.  Allt flyter på som det ska och jag mår toppen! .. Var in på förlossningen på midsommarafton för jag hade sån fruktansvärd ryggvärk, men allt var bra med bebisen :)  .. Han bökar runt i magen som vanligt och har det bra. Igår la älskling sitt huvud på magen och lyssnade på lillhjärtats hjärtljud :) .. jag är så glad att jag får dela detta med just Markus, han är verkligen otrolig min älskling. Han kommer bli världens bästa pappa! :)  .. Annars är det inte mycket som händer. halsbrännan fortsätter, klådan fortsätter. men sömnen har faktisk blivet lite bättre. vaknar ju mycket men när jag väl sover så sover jag bra och det är riktigt skönt :)  .. kommer upp en magbild senare också . ska bara knäppa en först :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Tack! :)

Jo den är både stor & i vägen :P

2011-07-02 @ 14:26:46
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: tessan

Sv: Bara bra här med :) Jo, han kom igår morse när vi var i Rättvik! Helt sjukt snabbt gick det, men nu är han äntligen här :) ♥

2011-07-03 @ 10:14:40
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0