närma sig

Nu börjar det verkligen närma sig vårt beräknade datum för Elias ankomst :) .. spännande! .. Nu kan han ju faktisk komma när som helst, men hoppas han stannar kvar i magen iaf två veckor till minst:) sen får han komma när han vill!  .  Vi är så förväntansfulla och så nyfikna på hur vår lilla prins ser ut, vem han är lik osv.  Graviditeten har gått så himla fort, man har inte hunnit med knappt. Barnmorskan frågade mig igår när jag var där hur jag tycker att min graviditet varit, hur jag tycker själv. Då svara jag att den har vart ganska jobbig men endå bra, det var illamåendet som var värst när man bara spydde och inte kunde äta på dem första 17 veckorna. Sen har det endå vart ganska bra även fast jag har haft ont osv. Det är ju endå sitt barn man bär på och då kan graviditeten få vara hur jobbig som helst :) ..

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Spännande att det närmar sig! Tycker det var nyss du skrev att ni skulle ha barn.

2011-07-26 @ 22:52:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Hur jobbigt det än är under dom plus/minus 40 veckorna så är varenda spya, illamående, smärta, foglossning, klåda ja allt, så himla värt det :) man får ju det absolut vackraste man kan skapa. :)

2011-07-26 @ 23:31:29
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0