svar på kommentar

Anonym om checklistan:
Spännande att vara gravid =) Men ett tips från mig är att ta det lugnt med inköp och sånt eftersom du inte är så långt gången... 9 månader är lång tid och jag lovar, du hinner planera och handla ;-) Lycka till =)

svar till denna kommentar:
Ja det är väldigt spännande att vara gravid :) .. en underbar upplevelse är det.  Jag vet att det är många som tycker att man ska ta det lungt med att köpa saker såhär i början. Och jag accepterar dom och dom som vill vänta med att köpa saker till barnet. Men jag vill börja i tid, och vi ( jag och pappan till barnet ) har bestämt att vi ska köpa små saker nu i början och ta dom lite "dyrare" saker sen, så som säng, vagn osv, efter UL ungefär. Men allt annat spelar det ingen roll när man köper, tycker jag! .. Visst, man kan få missfall. Men de finns risk för det hela graviditeten. Ska man vänta med att köpa saker till barnet tills det fötts då eller?. Nej de tycker inte jag.  Men tack iaf för tipset, och när du kommenterar kan du iaf skriva ditt namn så man vet vem som kommenterar :) . Mycket trevligare.

Kommentarer
Postat av: Frida&William

Okej vad bra då ;) elise och felice hahah :D hur går de med illamåendet nu då ? fortfarande lika illa+ :/

2011-01-15 @ 09:44:34
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Sånna där personer är sånna som bara vill visa sig viktiga och tros sig veta allt. Gör allt i den takt ni vill. Jag var så rädd för att få missfall så jag väntade till v30 innan jag handlade första prylarna. Hoppas illamåeendet går över snart!

2011-01-17 @ 23:05:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0