jobba

Idag skulle jag ha jobbat egentligen men det var tydligen inte menningen att jag skulle göra det för sov väldigt dåligt inatt och mår så fruktansvärt illa!. Inge roligt för jag såg fram imot att jobba och träffa alla men men. Det tur iaf att jag inte mår såhär varje dag längre :). Det tar verkligen på krafterna men egentligen skulle jag kunna må hur dåligt som helst bara bebis är frisk och stannar i magen tills augusti :). Så idag blir det att ligga i sängen hela dagen och ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Ja, jag har tittat på den redan innan jag blev med barn :) Men ska nog inte ha exakt den, men en sån modell ska vi ha :)

2011-01-24 @ 19:30:53
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0