första besöket hos barnmorskan

Ja, Idag var jag på mitt första besök hos barnmorskan :) .. Det gick kanon! . En toppen barnmorska, ett riktigt stort plus :) .. Vi pratade bara allmänt hur jag mådde, hur det kändes osv. Ska dit om en månad igen. då får jag även en tid för UL :D . Det blir i slutet av mars iaf, men får exakta datumet nästa besök. Sen räknade vi även ut att jag är i vecka 8, alltså jag har gått 7 fulla veckor och är inne på min 8e nu. Eftersom mitt illamående och dem andra symtomen kom ungefär när jag skulle haft mens så räknade vi så :) .. Men ska nog endå fixa en tid för VUL, får se hur jag gör. Skulle vara roligt att se den lilla nu ju! .. Ringer nog någon dag nästa vecka och fixar en tid. Sen har även jag och älskling pratat lite namn och sådär, så vi har nog bestämt oss :) .. men det får bli en liten överaskning för dom som inte vet. Jätte fina namn iaf! :D

Lilla hjärtat, vi längtar efter dig  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0