Ingen rutin

Jag har ingen rutin alls nuförtiden. Är vaken länge om nätterna, när jag väl somnat vaknar jag kanske varannan timme sen kliver jag upp 12 ungefär. Ibland tidigare och ibland senare, äter frukost och lägger mig i sängen igen. Har jag inge annat för mig kan jag ligga flera timmar i sängen och självklart somnar jag då. Jag är jävligt trött och seg i kroppen hela tiden därför jag bara vill ligga i sängen. Men man har inge liv! . Illamåendet har blivet bättre, men mår illa vissa dagar. Har även fått den så kallade hormonranden på magen. Den syns litegrann, såg det igår :) . Har också fått en himla jobbig klåda!. Det är nog en stor anledning till att jag sover så dåligt. Annars är allt som det ska :) . Måste bara bli bättre på att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0