dags igen

Dags att uppdatera lite nu :) . Jag har börjat må bättre nu, hoppas bara det håller i sig också så jag slipper illamåendet nu. Det skulle vara så skönt för man blir så hängig och bara ligger. Magen har börjat forma sig lite nu också, tycker iaf jag och älskling :). Har börjat fått mycket molvärkar så det växer väl en massa nu :) .. Ska på mitt andra besök hos barnmorskan imorrn ocj då får vi reda på när vi ska få komma på UL :) . Det ska bli spännande!.. Och älskling fyller även år imorgon, 24 år blir gubben ;). Våran bärbara dator är på lagning det är därför det blir så dåligt med inlägg. Sitter med mobilen när jag är inne på internet, oftast. Ibland sitter jag vid den stationära men gillar inte att sitta där :p Så jag lovar att det blir bättre uppdatering när datorn kommit tillbaka efter lagning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0