vecka 39

Ja, nu är vi inne i vecka 39. Tänk, lilleman kan komma när som helst nu! ..  Den senaste tiden har jag börjat fått väldigt ont i ljumskarna och ibland sticker/ilar det till i underlivet. sen får jag som mensvärk lite då och då och det är väl förvärkar antar jag.  Önskar det kunde sätta igång NU! .. Och jag brukar trycka ut vätska från brösten ibland, och nu när jag gjort de har vätskan vart vitaktig och grumlig, innan var den bara grumlig. Haha. Jag är knäpp jag vet! .. Men jag tycker det är så häftigt vad kroppen kan göra endå. Jag har ett liv i min mage! helt sjukt :D
annars rullar det på som vanligt, vi går bara och väntar som sagt på att lilleman vill komma ut.

Kommentarer
Postat av: tessan

Jobbigt med ljumskarna hade jag också sista tiden, inge vidare :/ Men snart är han hos er!

2011-08-15 @ 21:16:37
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0