vecka 38

Nu går det undan. gick in i vecka 38 igår och gud vad skönt det är att det snart är över med denna jobbiga mage och allt! .. vill bara ha min lilla bebis här hos oss nu :)  .. Har packat bb väskan, lite små saker som ska i bara som hygienartiklar osv. lite saker till Markus ska i också. Tror jag packat i lite väl mycket kläder till bebis men kan ju vara bra att ha. Man vet aldrig hur länge man får ligga kvar, men man kommer väl inte ha så mycket kläder på han endå :) ..  Annars rullar det på som det ska. Vi bara går och väntar och väntar nu!
än så länge har jag packat i bb väskan:
en mjukisdress till mig
underkläder till mig
kamera + laddare
tofflor
bindor
typ 5 bodysar till bebis
3 par byxor till bebis
2 par strumpor till bebis
filt till bebis
nappar till bebis
mössa till bebis

det som är kvar att packa ner:
snoddar till mig
libsyl till mig
hygienartiklar till både mig och Markus
kläder till Markus
mobilladdare
kanske datorn? (annars åker Markus hem och hämtar den)
om någon har tips på något mer man kan packa ner så skriv! :)
tidningar osv köper vi på sjukhuset eller påvägen dit ( om vi hinner ;) )

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag ville bara kika in och säga att jag är så glad för eran skull! :) Jag vet hur länge ni har kämpat, och ni är verkligen värda det här. Ni kommer bli jättebra föräldrar till er lille Elias! Jag tänker på dig/er mycket, och tänker tillbaka till gymnasiet när du pratade och längtade så mycket efter att bli gravid. Nu har det äntligen blivit så, och den lille är snart här! Grattis och lycka till! Många kramar från Josephine

2011-08-07 @ 23:34:14
URL: http://jsundell.blogg.se/
Postat av: tessan

Gud va du packar :) hihi! Men kan va bra, ni blir säkerligen kvar minst två nätter ..

2011-08-08 @ 18:32:34
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Man får ju bara stanna på BB mellan 6-12 timmar nu så ni lär nog inte hinna med att använda allt ;P Filt kan vara bra att ha med sig fler av, iaf om man gör som käre William gjorde när han kom ut :P Han bajsade ner en och kräktes ner den andra :D haha

2011-08-08 @ 21:42:01
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag hade med min dextrosol superbra att suga på tänkte jag om man blev trött.

2011-08-10 @ 20:49:41
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0