två veckor

Idag är det exakt två veckor kvar tills beräknad förlossning, sen vet man ju aldrig när den lilla vill titta ut. Kan gå över någon vecka också eller han kan bestämma sig för att komma tidigare ( som jag hoppas såklart! ) .. Så nu går vi bara och väntar varje dag på att det ska sätta igång. :) Men om högst 4 veckor har vi vår lilla prins hos oss! helt ofattbart. såå underbart :D .. jag vill NU! jag orkar verkligen inte vänta mer nu. Jag vill skynda på allt, men det går ju inte. Han kommer när han är redo :) .. men han kan ju tänka lite på sin mamma och pappa och alla andra nära och kära som så gärna vill träffa honom :p
Elias älskling, du är så älskad från så många redan nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0