nu är det nära

Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi har vår lilla prins hos oss. 2 dagar till beräknad förlossning, när som helst kan han komma. Men han verkar faktisk inte vilja komma ut riktigt än. Han stannar nog några dagar extra i mammas mage.  Men huvudsaken han kommer ut och är frisk och kry så får han komma när han vill. Men helst vill jag ju såklart inte gå över tiden för länge :) .. Var ute och gick igår en bit och sen gick i våra trappor här hemma. Fick lite sammandragningar och lite lite mer förvärkar men idag känner jag inget. bara lite förvärkar som jag gjort tidigare. Så han är väl inte redo att komma ut riktigt än vår lilla skrutt :) .. ( kärt barn har många namn )
så nu är det bara vänta och se när han vill titta ut, vi är iaf redo! Jag vill känna smärta, NU! ;p

Kommentarer
Postat av: friiiida

Du kan alltid fråga bm om hon vill göra en hinnsvepning på dej:) ligger spänt o väntar på samtal!!!!!:)

2011-08-24 @ 15:24:08
Postat av: tessan

spännande! :)

2011-08-25 @ 16:43:57
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0