vecka 20

Jag är redan i veckan 20 (19+1) så nästa vecka blir det halva tiden :) .. Det är sjukt hur fort tiden har gått egentligen. Känns som jag nyss gick och väntade på att jag skulle gå in i vecka 12, men nu har jag nästan gått 5 månader och har bara 4 månader kvar tills lillen kommer. 4 månader tills jag ska bli mamma! :) .. Och sen ultraljudet har jag börjat kännt mer nu också. Han har börjat sparka lillprinsen, men det känns att det är långt in i magen så han ligger nog långt in min bebis :) .. Huvudsaken jag känner något så är jag överlycklig. Längtar bara tills Markus kan känna också så vi kan dela på det tillsammans lixom :) .. Och det är så skönt nu när vi äntligen hittat ett namn. Har sagt Elias till Markus förut innan vi visste att det var en pojke. Han ville ha några andra namn men jag tyckte inte det passa på vår prins. Så nu blev det Elias och det är vi båda nöjda över nu! :) .. Det passar bra in med vår omgivning också.  Ska lägga in en ny magbild också tänkte jag, får se om jag gör det idag eller imorgon :) ..

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: Ja :) nä, vi har väl inte pratat om det så mkt heller. De märks när den kommer ut vad det blir :)

2011-04-03 @ 19:47:24
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0