sparkar

Idag har lillprinsen sparkat på som bara den. Imorse såg jag till och med hur han rörde sig och hur han sparka :) . så himla häftigt. Man känner sparkarna utanpå också om man lägger handen på magen. Älskling försökte känna tidigare men då slutade lillhjärtat att sparka :) .. kände också vart han låg. så himla mäktigt! :) .. jag älskar att vara gravid och jag är så himla lycklig att jag får uppleva det! .. att jag äntligen är det som jag längtat och väntat. jag är världens lyckligaste över vårt lilla mirakel :) . jag och älskling kommer ha världens finaste skatt <3 Går även in i vecka 24 idag :) .. tänk, bara 16 veckor kvar till lillprinsen kommer till oss. kanske tidigare eller någon vecka senare men bara han kommer ut när han är redo och färdigutvecklad så spelar det ingen roll när han kommer :) . och magen är verkligen formad nu. ska visa kort sen när jag får till en bra bild :) .

Kommentarer
Postat av: tessan

Visst är det underbart :) Nu är det inte långt kvar!

2011-05-01 @ 19:47:11
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0