ny dag, nya tag?

Det vette sjutton om det stämmer jämt :p .. Idag springer jag i tvättstugan bara sen ska jag iväg och jobba från 17-20 skönt med kortpass nu när jag inte orkar så mycket :) .. Helgen har vart lungn som vanligt. Jag var med mor och far bara till Alfta till pappas en kompis. Han har fått hundvalpar. skit söta! så vi var dit och tittade på dom :) .. sen har det inte hänt så mycket mer.  Tiden bara rinner iväg, men det är skönt också så det är kortare tid tills vår lilla bebis kommer i augusti :) ..  Måste börja köpa lite nya kläder, kan knappt ha något längre. Går bara i mjukiskläder och hur kul är det? Ibland vill man vara lite finare :p ..  Ska nog köpa iaf ett par mammajeans sen får vi se vad jag mer köper :) .. Ska iaf inte köpa för mycket mammakläder, kan köpa "vanliga" kläder fast lite större också :) ..
nu ska jag kika vidare innan jag ska ner i tvättstugan igen, hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Vad jobbar du med? :)

2011-04-11 @ 13:31:07
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: tessan

Aha :) Jag jobbar på ett detaljvaruhus som heter Karlsson i Bollnäs!

2011-04-11 @ 19:53:37
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0