Idag

Idag har det varit underbart väder! :) ..  Var till barnmorskan på morgonen och där gick det bra som vanligt, fick två till tider. Nästa besök ska vi börja mäta magen och lyssna på hjärtljudet :D .. Efter vi vart där blev det att gå hem och jag somnade på soffan och sov några timmar sen gick jag ut och gick med Frida och Lille William som inte är så liten längre :) .. Han har nämligen börjat gått lite den sötnosen, så duktig :D ..  När jag kom hem var jag helt slut i kroppen, får så ont när jag är ute och går. Hade ont redan i ena skinkan och ryggen men nu är det värre. Kan knappt gå :/  ..  Var och hämtade ut paket jag fått också, lite baby kläder jag vunnit på tradera :) .. Ikväll blir det bara lungt och hoppas värken försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0