Helgen

Fredag:
Mamma kom och hämtade mig vid 12 tiden så åkte vi till valbo och hälsade på morfar som fyllde 76 år! :) . fikade lite och hade det trevligt. Sen efter vi vart där gick vi hem till min bror och hans familj. Fick två kassar fulla med bebiskläder av dom! tusen tack :D ♥ .. Medans vi satt och kollade igenom alla kläderna skulle tvillingarna prova det mesta och det var ju ganska förlitet för dem nu, gobitarna! :) .. och Daniel gubben satt och spelade på min mobil som alltid stora killen! :) .. Han är så himla duktig ♥ . Efter vi vart där någon timme åkte jag, mamma och pappa till min farbror och hans tjej och käkade mat. sen blev det bara hem och tog de lungt. Jag och älskling badade i två timmar, så himla skönt :) .
Lördag:
Var med Frida och William en stund på eftermiddagen :) .. sen var det inte mycket mer som hände.
Söndag:
Bara massa slapp idag så som en söndag ska vara! :)
imorgon är det ny vecka och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0