dags att skriva lite

Ja, nu är det dags att skriva lite igen. Jag är så himla dålig på att uppdatera här.  Men allt är bra och bebis mår bra! :) .. Är redan i vecka 22 nu och magen växer (enligt andra men inte mig själv) .. Har även börjat fått "vadkramper" på nätterna nu, ibland på dagen med. Och det är vekligen inte skönt. Läste att man kan få det när man är gravid :) .. Och klådan är fortfarande lika jobbig, halsbränna lite till och från. Sen måste jag köpa nya kläder! . Kan knappt ha något jag äger.. Går nästan bara i mjukisbyxor och hur snyggt är det nu när det är så fint väder? .. Till och med mina leggings är för taijta :/ .. så vid löning blir det att shoppa iaf ett par byxor..  annars är det inte mycket som händer, vardagen rullar på som vanligt och tiden går sjukt fort men det blir jag bara glad för! :) .. närmare tills vår lillprins är här :D  . . ska lägga in en bild på magen från vecka 22 också, kanske inte idag men i veckan iaf!

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh, kramp i vaderna är inte kul. Jag har börjat få det på nätterna ;/ hua!

2011-04-19 @ 08:21:56
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja, den verkar vara bra!

Tydligen så behöver man inte klä dom så jättevarmt =)

2011-04-19 @ 12:02:46
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja men precis =)

2011-04-20 @ 11:51:34
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0