måste skärpa mig!

Ja, jag måste verkligen skärpa mig! .. Jag har legat och kollat på one tree hill i soffan och självklart somnade jag. vaknade för en halv timme sen typ. Kommer jag kunna somna nu om jag lägger mig i sängen? Nej, kommer vara vaken någon timme. suck! .. Somnar alltid på dagarna, är alltid super trött. Men men, roligt att det har kommit lite nya läsare! välkommna så mycket :D

Imorgon tänkte jag och älskling åka ner på stan, jag måste köpa en ny vinterjacka, den jag har nu är för liten. har gått upp lite i vikt sen förra året :$ skäms på dig Erika! .. Så ska älskling leta efter skor :) .. Får se om vi hittar något men jag hoppas det iaf.

sen torsdag - söndag jobbar jag :) . Bra med mycket jobb nu!

Har börjat funderat på julklappar också, men har ingen aning om vad man ska köpa till alla?.. Det blir väl att man är ute i sista minuten som alltid.

nej nu ska jag ta med mig datorn in i sovrummet och knäppa på ett avsnitt utav one tree hill och hoppas på att jag kan somna igen.

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0