måndag igen

Ja, så var det måndag igen :) . Haft en bra helg, jobbade fredag kväll sen i lördags hade Markus innebandymatch så kollade på den sen hände det inte så mycket mer, tog det bara lungt :) . Och igår jobbade jag till 14 då pappa, storebror Fredrik och Daniel kom och hämtade mig på jobbet. jag blev så glad när jag såg att fredde och daniel var med, har inte träffat dom på jätte länge. tråkigt nog, inte tvillingarna heller :(. men så kan det vara ibland. Dom vet att jag tänker på dom och att jag älskar dom endå :) . Vi åkte iaf till valbo och flyttade klart allt åt mamma och pappa, så nu är det mesta borta. När vi var klara käkade vi smörgåstårta och fikade lite :) . Hade en toppen dag! 


Han är väl för go denna unge!

och självklart hans brorsor också, dom är lika goa dom också små killarna som inte är så små längre! :) <3

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

okej, ja jag håller helt med dig. är man hundrädd är det inte roligt om det kommer en stor hund springandes mot en =/ allt bra med dig då? kramis

2010-11-23 @ 08:51:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0