fredagkväll

Veckorna bara springer iväg! Redan fredag, tyckte de va måndag nyss.

Hittade iaf en jacka igår när jag och älskling var ner på stan, fanns typ inge damjackor alls!. Ingen i min smak iaf. Hittade en, men lite dyrare än vad jag hade tänkt mig men det är ju kvalitetsjacka så den kan jag ha några år om jag inte går upp ännu mer i vikt, men det ska jag fan inte göra! :p .. älskling hittade jätte fina skor och en skjorta också.  så nu är man några tusen lappar fattigare igen.

Ikväll har det vart lungt, jag har sovit på soffan några timmar för jag var så trött efter jobbet. Ovh nu har jag bara kollat på andra avenyn och slappat :) .. ska nog gå och lägga mig om en stund. Imorgon blir det inte så mycket heller, jobbar från 14 - 20:30 sen på söndag 7 - 14 så det blir en riktig lungn helg :) .

nu ska jag fortsätta titta på andra avenyn.

trevlig helg till dom som förtjänar det ;)

byebye!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

håller med dig, veckorna bara springer förbi! hoppas allt är bra! :)

2010-11-06 @ 08:12:20
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0