väldigt länge sen

Ojoj nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, men det händer inte så mycket för min del just nu så inte så roligt att skriva då.  Om dagarna gör jag inte så mycket, åker till valbo nångång ibland och hälsar på mamma & pappa, och storebror och små grabbarna. Träffar vänner ibland, jobbar ibland. Annars är jag bara hemma och fixar och donar eller bara tar det lungt.  Det är riktigt tråkigt att vara arbetslös måste jag säga! jag vill ha ett jobb nu. Kommer kännas skönare i sommar när man vet när man ska jobba osv. Jag tycker inte alls om att vara timvikarie, riktigt trött på att vara det nu. Men det får duga tills det dyker upp något annat. Just nu håller jag på att tvätta i tvättstugan, massa sängkläder osv. Skönt att få det gjort. När jag är klar med det vid 3 tiden ska jag lägga mig på soffan och titta på skärgårdsdoktorn på datorn :) .. Nu någon dag ska vi lämna in bärbara så dom får fixa ljudet på den som har pajjat, hoppas bara vi får en lånedator!

jaja, nu har jag uppdaterat lite, tar väl lika lång tid igen innan jag skriver igen kanske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0