uppe med tuppen

Ja, nästan iaf! Inte ofta jag kliver upp kl 10 på mornarna. Oftast blir det väl halv 12 12, ibland senare också. Men idag var jag duktig och klev upp kl 10. Skönt är det också! . Riktigt fint väder ute idag, man kanske skulle ta sig ut och gå en stund senare. Ska fråga Markus om han vill göra mig sällskap :) hoppas solen fortsätter skina såhär nu och att det inte börjar snöa mer oh bli blåsigt för nu vill jag att snön ska försvinna och att sommaren ska komma! fyfan va underbart de kommer bli med sommaren.

Annars idag har jag ingen aning om vad som händer, kan ju hoppas att PFV ringer och frågar om jag vill jobba.
Nu vill jag faktisk jobba, blir så rastlös av att bara gå hemma. Petra du får se till att flytta hit någongång så man har någon att umgås med ;p .

nej nu ska jag titta på våra bästa år som nog dom flesta ska titta på ;)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0