pannkakor

Det bestämde vi oss för att äta idag, men vi är inte direkt några höjdare på att göra runda pannkakor precis, men goda blev dom iaf . Det är huvudsaken :) nu är älskling och Joel på time och handlar lite smått. godis beställde jag iaf :) . Får se om vi tittar på någon film eller om grabbarna spelar och jag tittar på film själv, dom vill nog inte se det jag vill se, Då tittar jag hellre själv. Förmodligen ska jag och älskling börja plocka undan lite imorgon, tavlor och hyllor osv så det bara är att börja spackla osv på lördag, sen tapetsering lördag eller söndag. Vi får se hur det blir. Vill verkligen att det ska bli att vi tapetserar i helgen, men man vet aldrig hur det blir. Det visar sig i helgen iaf :) .


Kommentarer
Postat av: Pety & Isabel

hihi det ska jag göra :D

2010-03-04 @ 20:42:53
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack så mkt! :) allt bra med dig då? :)

2010-03-05 @ 10:31:34
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0