gårdagen

Hade en toppen dag igår :) ..  Farmor och farfa hämtade mig runt 11 tiden för att vi skulle till uppsala och hälsa på min farmors "pappa" som ligger på sjukhuset där. Det var riktigt kul att träffa honom igen :) . vi var där någon timme, på vägen hem stannade vi och åt lite. När jag kom hem åkte jag och Markus med Björn på dragracing i söderhamn :) . Jag är inte direkt intreserad av bilar men riktigt roligt var det, många fina bilar :p ..
Idag skulle jag vart med Frida och lilla william men känner mig inte riktigt frisk så jag ska bara ta de lungt idag så jag inte blir mer sjuk. Helgen blir det att tillbringa med mamma och pappa i kungsgården förmodligen, som det ser ut nu iaf :) Trevligt ska det bli!

nu ska jag titta klart på våra bästa år! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0