dags igen

Det är väl dags att skriva några rader igen då :) ..
Helgen spenderades med mamma och pappa i husvagnen, och älskling var ju såklart med!. vi hade det jätte mysigt. Nu har pappa äntligen köpt en ny båtmotor så nästa gång vi åker dit kan vi åka båt :):) ..

annars är de inte mycket som hänt, jag var med Frida & lilla William igår :) trevligt trevligt var det. Den lilla killen är så glad jämt, skrattar en massa. så roligt att se hur han utvecklas :)

osså saknar jag Petra & Isa, måste träffa dom någon dag snart! <3

jobbade idag också, på en avdelning jag aldrig vart på förr men det gick bra endå. så har jag skavsår under foten som gör skit ont, kan knappt gå på foten nu!

nu blir det att kolla runt en stund sen ska jag nog lägga mig och kolla på tv, så jävla trött.

Kommentarer
Postat av: Frida & William

Heller hur viss e han duktig min prins :-D kan allt själv ;) hehehe :D

2010-06-23 @ 22:15:19
URL: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0