sova kanske

Man kanske skulle gå och sova några timmar. Skulle ju vara skönt, men är inte speciellt trött och jag kommer garanterat inte kunna somna heller, har en massa tankar i huvudet just nu!. Men ska nog iaf lägga undan datorn och lägga mig i sängen & knäppa på csi eller något annat. Pappa kommer ju & hämtar mig mellan 12 - 13 imorgon (idag) . Ska bli skönt att komma hem till mor & far och hälsa på dom & hundarna :) så ska jag självklart gå över till storebror också & hälsa på en stund så jag får pussa lite på små killarna, saknat dom så mycket.

nej nu blir det sängen. Godnatt!

Markus, du är allt för mig

Kommentarer
Postat av: Frida

jappp :P

2010-01-05 @ 10:13:47
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0