min lilla felix

Var hos veterinären idag med Felix. Han hade kristaller i urinröret/blåsan så han fick göra en operation där dem blåste ur dem flesta stenarna. Men allt kunde dem inte ta bort så han ska få äta ett speciellt dietfoder nu i några veckor. sen ska han äta ett annat speciellfoder resten av sitt liv. Kristallerna kan komma tillbaka. Jag hoppas verkligen inte det för hans egen skull! . när vi endå var hos veterinären så kastrerade dem honom. Han fick en tratt som han måste ha nu ett par dagar så han inte slickar i såren. Han är alldeles groggy nu. tycker så synd om honom! gör ont i mammahjärtat.. imorgon ska vi ringa om att kastrera wille också så det är gjort.  Nu ligger felix på en madrass i vårt sovrum med markus & jag ska sova ute i vardagsrummet med wille så han slipper sova själv.  Nu ska jag lägga mig & titta på tv, har vart en jobbig dag!


Kommentarer
Postat av: frida

Ja självklart:)<3

2010-01-28 @ 02:26:45
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0