helt död

Jag känner mig helt död idag, både i kropp & huvudet. Blir bara att ta det lungt ikväll med älskling. Vi tänkte titta på 2012 & paranomal activity, hoppas dem är bra! :)

Har iaf gått jätte bra på jobbet dem här tre dagar & det är skönt. tiden har bara runnit iväg, så nu är man ledig igen och har ingen aning alls när dem ringer en nästa gång. men hoppas det blir en del denna månad med så man får lite pengar. har en del grejer jag vill köpa till lägenheten :)

nu ska jag lägga mig och vila en stund i soffan.
hejsvejs så länge!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm ja man kan ju hoppas iallafall :-D men min BM säger att min mage e inte så stor och så så jag kommer nog gå tiden ut. men jag hoppas hon kommer tidigare :D

2010-01-03 @ 18:06:26
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0