fan också.

Jag börjar bli sjuk igen tror jag, känner mig skit hängig & seg som fan. Jag vill inte vara sjuk nu! ska ju jobba torsdag & fredag :/. men kan ju hoppas att det är över tills dess. för någon vecka sen så kände jag precis likadant & de var borta dagen efter så kan ju hoppas att det är så nu också.

Dagen har spenderats hos broder med familj & grattat Daniel :) sen inte mycket mer, va en sväng till frida & pia, sen en stund hos markus föräldrar. Har precis tittat klart på paradise hotel, blev sur att inte pontus åkte ut! men men, vet ju endå vem som vinner så spelar ju egentligen ingen roll :p . nu ska jag mysa ner mig i soffan, eller man kanske ska lägga sig i sängen istället? näe, är inge trött. fixar en film & tittar på istället :) ..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0