trött

Idag är jag riktigt j*vla trött! Kommer bli en jobbig kväll på jobbet ikväll om jag ska vara såhär trött. Men tiden brukar alltid gå fort där så kan ju hoppas att den gör det ikväll också, så jag får komma hem och lägga mig & sova :) . annars i helgen händer det inget speciellt, bara ta det lungt.
Jag tycker det kan bli vår/sommar snart. Jag har bestämt att jag ska börja gå ut & gå, men inte när det är såhär kallt & snöigt. Sen ska jag försöka få med mig markus också för jag vill absolut inte gå ut & gå själv, fegisen som jag är! :p .

nej nu ska jag fixa ordning lite grejer innan jag ska gå till bussen. byebye!

Kommentarer
Postat av: Pety & Isabel

Haha du får ta med dig Simón sen :P han ska ju börja promenera när vi flyttat, haha!

2010-02-19 @ 13:56:05
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

GRATTIS du är en av finalisterna i veckansblogg, se nu till att dina läsare röstar på dig så du inte går miste om vinsten! Kram Denise

2010-02-19 @ 22:15:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0