tatuering

Jag har länge velat tatuera mig, men har inte ansträngt mig för att spara pengar. Men när jag fyllde 20 år fick jag presentkort av Frida & Hampus , så snart måste jag ju ta tag i saken & gadda mig. Men jag bestämmer mig aldrig vad jag vill ha för motiv. Vill ju tatuera något som betyder något för mig inte bara göra för att det är snyggt lixom. Har tänkt mycket på kinatecken i nacken som mitt namn, motiv för familj i nacken, mitt stjärntecken i nacken, något tribal liknande med stjärna på sidan av vaden. Det är skit svårt :p .. Hade vart mycket lättare om man kunde skissa en tatuering själv.  Men när jag & markus fixat klart allt som vi vill ha i lägenheten ska jag fan lägga undan lite pengar och ta presentkortet och åka till tatueringsstudion och prata med killen som tatuerar och höra vad han tycker :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0