sovdags

Ja, nu tänkte jag stänga ner datorn och gå och lägga mig. Imorgon ska jag och älskling ner på stan en sväng och förmodligen till valbo också. handla lite små grejer och hälsa på storebror och små grabbarna :) går nog förbi mor och far också när vi endå är i valbo :) får se om vi ens åker till valbo, ganska drygt att åka buss. men det visar sig imorgon :) . Vi åkte iaf till rusta idag, så vi köpte 2 st mattor, en blev väldigt liten men vi ska byta ut vardagsrumsmattan till den vi köpte idag så de blir väl bra endå :) så köpte vi spackel och lim. så nu ska vi bara köpa ett tapetbord och sådär.  På eftermiddagen gick vi över till älsklings föräldrar och åt mat där sen gick vi och träffade frida och lilla william, han är ju så himla liten och söt! :) längtar tills man har en egen liten skruttunge.

nu fixa mig sen lägga mig i sängen och titta på någon film, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nize

Ja fy nu är man tjock !

Längtar tiss man slipper magen är sjukt tungt :/ ..

2010-03-01 @ 15:51:13
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Pety & Isabel

Uppdatera, tråkmåns :P du som klagar på mig, haha!

2010-03-03 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0