kvällen

Det gick bra att jobba igår, men det var lite segt men vad gör man inte för pengarna :) Efter jag slutade tog jag bussen hem, eller jag gick över till Markus föräldrar för Markus var där och tittade på hockey med sin pappa. Efter hockeyn gíck vi hem så kom Simon & Oskar hit så dom var här ett par timmar :) . Idag kommer Petra & simon hit, & såklart världens finast lilla tjej, Isabel! min favort flicka :) ♥ . vi ska förmodligen göra någon god mat & sådär, ska bli mysigt. Men först ska Markus kolla på fotboll med Joel, så då tänkte jag gå över till grannen Tessan och hälsa på en stund för Petra skulle dit innan hon & simon kommer hit :) .
nu ska jag hoppa in i en dusch & göra mig iordning. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0