jag blir tokig

Jag blir tokig på denna jävla hosta som förföljer mig dag in & dag ut. När fan ska den försvinna?! Räcker det inte att jag varit förkyld hur länge som helst. Istället får man en jävla hosta & blir hes på köpet. Låter fan som jag svalt en anka eller något liknande när jag pratar, fan pinsamt att prata när man har en sån här röst. Nej nu vart det inge roligt inlägg precis, men jag faktisk ganska gnällig av mig & det får folk ta :p . Om jag ska beskriva mig själv med tre ord så är det Gnällig, försiktig & osäker. Men jag är jävligt snäll också ;) ibland iaf..

Imorgon blir det att kliva upp tidigt och gå till affären och hämta ut ett paket & köpa lite grejer för att göra tacogratäng som älskling bestämt att vi ska äta imorgon. Sen har jag planerat att åka ut till valbo ochh hälsa på mor & far, & såklart ska jag gå över till storebror också så jag får träffa goungarna! :)

Nu börjar felix & wille bli kompisar igen, dem kom ju inte så bra överens efter vi kastrerat dem. Felix vill leka men det vill inte wille. han är riktigt kaxi lillskiten :p . men annars är dem som vanligt :) dem vänjer sig väl snart och blir lika gulliga mot varandra som dem alltid vart. just nu leker dem lite smått med varandra. rätt roligt att se :p haha. wille morrar som bara den och gnäller, & felix mjauar. mina gokatter!

oj, nu blev den en hel del skrivit. inte varje dag precis :p
när jag endå skriver så säger jag godnatt för det blir nog inge mer inlägg idag, så Godnatt gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0