jädrans förkyldning

Jag är fortfarande förkyld, blir fan aldrig frisk känns det som. Igår måde jag riktigt bra förutom att jag hade en jävla hosta & en hes röst, men idag mår jag inge bra alls. Ont i halsen och snorig, plus hostan och en hesröst. Jävligt gnällig är jag men det får man vara när man är sjuk & inte mår nå bra, sådeså!.. Sitter just nu och funderar på att baka en kladdkaka, men vi har inge margarin så undra om älskling vill springa till time och köpa? undra om han är så snäll? :p tror inte det men jag kan ju alltid fråga han.. ikväll är det andra avenyn också, jag brukar alltid kolla på datorn på dagen men ikväll tänkte jag att jag ska titta kl 21:00 på tvn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0