helgen

Så var det helg igen, tiden bara springer iväg. Man hinner inte med riktigt i svängarna!
Vecka har jag inte gjort så himla mycket. Älskling har varit magsjuk, hoppas jag slipper skiten bara! men det kommer väl. Men en så länge mår jag bra iaf :) Det blir iaf inge tapetsering i helgen, vi ska nog göra det nästa helg istället :) . Så i helgen ska vi bara ta det lungt och umgås med varandra, även fast vi bor ihop så umgås vi inte så himla mycket :p så ihelgen ska de bli iaf en myskväll :) . Får se imorrn om jag åker och handlar lite med mamma. Om jag inte är magsjuk :/ .  ska köpa lite små plock, vill till owejanssons, rusta, ikea osv. vi får se hur det blir imorrn helt enkelt. tänker inte bestämma något för då kommer säkert jag vara sjuk så blir det inget. typiskt mig faktisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0