ett tag sen

Nu var det ett tag sen igen som jag skrev, så jag får väl uppdatera lite nudå :)
Händer inte så himla mycket nuförtiden.  Väldigt lite jobb har det varit, tyvärr! så jag är mest hemma, umgås med vänner ibland. Det gamla vanliga helt enkelt! Imorgon ska jag jobba kväll, skönt med lite mer jobb! . Jag vill att lönen ska komma nu så vi kan tapetsera. Vi ska ringa gavlegårdarna nu någon dag & kolla med dom om vi kan få tapeter av dom. Slipper vi köpa egna, kan vi lägga pengarna på något annat! :) vi får hoppas!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tjenare Erika... Grannen önskar dej en trevlig kväll på jobbet ... ja ska jobba jag med ...

Fint väder vi har hahah ...

kram / super grannen tess

2010-02-19 @ 11:32:56
URL: http://mariiiatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0